Mis on CPM ja kuidas see vähendab veebireklaamide maksumust

Vaadake, mida CPM on ja kuidas seda veebibilansis kasutatakse

Kui otsite reklaamipinna ostmist veebis , hakkate kiiresti kasutama terminit "CPM". See on termin, mida tööstus kasutab reklaami näitamiste kulude kohta rääkimiseks ja see on digitaalreklaamis kõige sagedamini kasutatav mõõtühik. See on ka kõige tavalisem viis digitaalreklaami ruumi ostmiseks ja müümiseks.

Mida tähendab CPM?

CPM tähistab kulu Per Mille't ja on veel üks viis öelda "Kulud per tuhandet".

Sellisel juhul on veebisaidil 1000 reklaamide näitamist. Seda ei tohiks segi ajada teiste sarnaste, kuid erinevate tingimustega, sealhulgas CPC (kulu kliki pealt) ja CPA (kulu tegevusele / omandamine).

Mis on reklaami kuvamine?

Mõnikord tuntud vaate või reklaami vaatena. Üks reklaami kuvamine on samaväärne reklaamserveriga, mida kutsutakse kasutaja brauseri lehe päringu vastuseks. See on nii ja see on kõik. Mõned inimesed arvavad ekslikult, et reklaami kuvamised on reklaamid, mida kasutajale (olenemata sellest, kas nad märkavad seda või mitte) veebisaidil või muul veebikeskkonnal. See on faktiliselt vale.

Kahjuks tähendab see ka seda, et reklaamide näitamise statistika on sageli vale või täiesti petlik. Kuni 15 protsenti ajast esitati reklaame valesti. Siis kuvatakse botteli liikluses reklaami näitamised (bot on automaatne tükk tarkvara, mida saab kasutada liiklusnumbrite või SPAMi kasutajate arvu suurendamiseks), mis tähendab, et füüsilisel kasutajal pole kunagi olnud võimalust reklaami näha.

Kuni 60 protsenti reklaamiliiklusest pärineb nendest robotidest. Ja lõpuks on reklaami mulje pettuse. Sellisel juhul peidavad ebaausad kasutajad muude reklaamide taga reklaame, mis reklaamib reklaamivõrke reklaame, mille saidil on kõrgemad CPM-id. See suurendab reklaami näitamise numbreid, mis maksavad reklaamijatele veelgi rohkem.

Saate sellest rohkem lugeda selle suurepärase Reid Tatorise artikli kohta.

Kuidas CPM jagab reklaamikulusid veebisaidil?

Nii et oletagem, et teil on veebisait ja soovite seda kasutada reklaamide esitamiseks ja raha teenimiseks kuu pärast kuud. Noh, sa pead minema istuma ja mõistma, milline igakuine sissetulek teile meeldib. Kui teie veebisait on uus ja sellel on suhteliselt vähe liiklust, siis te ei kavatse teenida palju raha, mistõttu teie CPM on väga madal. Kui teie veebisaidil on suur liiklus, on CPM suurem.

CPM-määrad on kaks erinevat tüüpi - fikseeritud ja muutuv. Fikseeritud määrad on lihtsam töötada, kuna teil on kindel väärtus, mis on loodud reklaami näitamiste vastu. Muutuvaid CPM-id on natuke keerulisem töötada ja need määrad erinevad vastavalt teie veebisaidi teemale, riigis, kus te olete, reklaamija ja nii edasi.

Teeme kiiret matemaatikat. Teil on veebisait ja see on keskmiselt 40 000 külastajat kuus, kusjuures kuus on kokku 120 000 lehe kuva. Mis on teie veebisait teile väärt?

Noh, kui CPM on 5 USD (mis on natuke kõrgem kui 2017. aasta keskmine), siis arvutaksite seda järgmiselt:

120 000/1000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

Mitu, kes on 12-aastane ja vaatate veebisaiti, mille väärtus on 7200 eurot reklaami tulus aastas.

Kui arvestate paljude miljonite lehevaatamistega mõnda veebisaiti iga kuu, näete, kuidas kasumlik CPM-turundus võib olla mõnele saidile. Tõepoolest, YouTube'i kõige edukamad panustajad teevad igal aastal miljoneid dollareid vaid osa reklaamitulust, mille YouTube kogub oma lehtedelt.

Kuidas ja kus saada CPM-i reklaami liiklust

Kui olete lugenud kõike eeltoodut ja olete huvitatud veebisaidi CPM-i tulude loomisest, on järgmine loogiline küsimus "kuhu ma alustan?"

Te ei saa lihtsalt ettevõtteid läheneda ja paluda neil hakata saidil reklaame paigutama. Selliste saitidel nagu teie on loodud veebisaite ja ettevõtteid, mis teenivad liiklust ja neid on väga lihtne alustada.

Mõned parimad, kellega alustada on:

Loo konto mõne neist ja proovige. Kui leiate oma veebisaidi täiendava programmi ja teenib head tulu, jääge selle juurde.